LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Még nincs megválaszolt kérdés az adatbázisban!

Miért hasznos az ENG/EMG vizsgálat a neurológiában?

A neurológiai vizsgálatok sorában többen találkozhattak már az ENG és az EMG megnevezésekkel, de kevesen tudják, valójában milyen vizsgálatra vonatkoznak a rövidítések, milyen esetekben érdemes ENG / EMG vizsgálatot végezni.  Dr. Torák Gyöngyi, a Neurológiai Központ neurológusa, neurofiziológus válaszolt a kérdésekre.

Izomgyengeség, érzészavar? COVID-19 utáni tünet is lehet

Az már egyre inkább közismert, hogy a koronavírus fertőzés a központi és a perifériás (környéki) idegrendszerre is hatással van. Utóbbi jellegzetes tünete az íz- és szaglásvesztés, azonban egyre többen tapasztalják az érző- és mozgató idegeket érintő panaszokat is. Dr. Mező Anita, a Neurológiai Központ neurológusa a COVID-hoz köthető neuropátia furcsa, nehezen azonosítható tüneteire hívta fel a figyelmet.

Dr. Torák Gyöngyi neurológus, neurofiziológus

Prima Medica Egészséghálózat